We need Leeroy for [GT] !!!

Posts relating to [GT] Clan in SWBF1 go here. Ranks, Members, benefits of joining our fun mod clan are all here.

Moderator: Moderators

Emperor's Hand
User avatar
Posts: 488
Joined: Sun Dec 26, 2004 12:11 pm

We need Leeroy for [GT] !!!

Postby Saturn_V » Sat May 21, 2005 5:38 am

LOL, check out this video of a clan in Wow or some MMORPG:

http://www.shagwall.com.nyud.net:8090/leeroy.wmv


Pals For Life clan are discussing their tactics, they have to go fight something badass because Leeroy needs some object. Leeroy is AFK during the discussion...

"I estimate a 32 point 33 percentage of survival..."
"hmmm, that's a lot better than we usually do"


"let's do this! Leeeeerooooooyyyyyy Jeeenkiins !!!! "
"Oh my god, he just ran in"


"I'm down !"
"Oh my god"
"Oh my god"
"Oh my god"

"It's not my fault" << haha, classic Star Wars quote
"At least I have chicken"

Jawa Admin
User avatar
Posts: 2500
Joined: Thu Oct 14, 2004 8:45 pm
Projects :: swbf 1 vanilla
Games I'm Playing :: any mobile rpg

RE: We need Leeroy for [GT] !!!

Postby guru » Sat May 21, 2005 1:40 pm

I dont think ive ever seen a funnier video ever, ROFL! thanks so much for posting this saturn. I love how the clan plans it all out and afk lerroy just runs in and aggros every single mob in the level! WOOT! hearing 13 clan members yelling IM DOWN! is just to hilarious!.... gotta find more of these..

dipstick555

RE: We need Leeroy for [GT] !!!

Postby dipstick555 » Sat May 21, 2005 1:47 pm

i wish serinos like this where in swbf. :cry:

hooteni

RE: We need Leeroy for [GT] !!!

Postby hooteni » Sat May 21, 2005 3:44 pm

that was hilarious!
my fav part- "leeroy, your such a moron"
"its not my fault"
hilarious! I heard about this earlier but thought it was stupid, guess not! :)
im impressed by their skills-kind of

Grievous

RE: We need Leeroy for [GT] !!!

Postby Grievous » Thu Jun 02, 2005 7:41 pm

LOL that was great!!

"oh my god he just ran in the room...."

"You're so stupid leeroy..."
"At least I have chicken"

very funny I laughed so hard lol

Jedi
User avatar
Posts: 1188
Joined: Fri Jun 10, 2005 2:46 pm

RE: We need Leeroy for [GT] !!!

Postby Delta_57_Dash » Fri Aug 12, 2005 3:00 pm

lol... leeroy is such an idiot

Gametoast Staff
Posts: 2684
Joined: Sat May 07, 2005 1:22 pm

Postby -_- » Fri Aug 12, 2005 3:48 pm

LOL saturn's right. We need someone like him XD

*Hopes BF2 has VOIP*

Dan2435

Postby Dan2435 » Fri Aug 12, 2005 5:18 pm

I'm [GT]'s Leeroy.

Jedi
User avatar
Posts: 1188
Joined: Fri Jun 10, 2005 2:46 pm

Postby Delta_57_Dash » Fri Aug 12, 2005 9:07 pm

I'm leeroy on rogue clones :twisted: :twisted: :twisted:

BTW this was hilarious video.

Return to [GT] Gametoast Clan (all games)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests